02 Temmuz 2010

DIY Şase Montaj Standı

Aracın toplanması esnasında altına lastik koymaktan sıkıldım. Şöyle ağır, kaydırmayacak birşeyler lazım diyor idim. Ona, buna bakınıp düşündükten sonra yapıma başladım gitti.

malzemeler;
  • MDF
  • sıva düzleyici alet yedeği kauçuk levha
  • çift taraflı bant
  • boya
  • kaplama için folyo
  • takım taklavat
bu hazırladığım mdf, babam mobilyacı olduğundan açılı v.s. kestirdim. Folya v.s. yapıştıracağım için kenarlarına dolgu verniği, bir kat sprey boya v.s. uyguladım, tesviyeledim.
ahanda bu da folyo, elimde arabanın kaput kaplamasından kalan folyo vardı.
güzelce kaplıyoruz
kaplama bitince açma yapmasın diye çakmak ile ısıtarak iyice yapıştırdım ancak küçük de bir CA ekleyeyim dedim (CA bildiğin japon)
bu da uygun ölçüde kestiğim kauçuk levha, kaydırmazdır efenim.
altına standa yapıştırmak için gerekli çift taraflı bantı uyguladım.
yere temas edecek olan yüzeye de evdeki folyodan kesip uyguladım, şekil dursun.
çakma tamiya sticker da eklendi, vaziyet böyle :)
Böyle de kullanıyoruz efendim, buyrun. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder