28 Eylül 2010
Tamiya TB Evo V "Full Counter Steer" Part 2
Upright modifikasyonu ve 4 derece c-hub modifikasyon, camber için
pitman steering rot, 90 derece paralel steering, knuckle kol uzatma, herşey 45 dereceden fazla dönüş için
Toe 0 derece, 60 gram ön ağırlık, TB-03 bumper weight ve çelik ağırlıklar intercooler içinde, ağırlık %50/50 ön-arka
-12 derece ön camber
full lock left-right
43 derece full lock steering, fazlası için yerim hazır, universallerin 45 derece de sınırlaması var, gpm şaft bekleniyor. 50 derecede bırakılacak. 0 ackerman / paralel steering, haa bir de alu. servo arm var, uzun, 40/45mm
1 takım knuckle arm harcadık, paralel steering yaptık, altına spacer içe pitman steering rodu alta aldık, haa bir de 4mm kick-up var ön toe block altında
8 derece dış lastik kamberi full lock da, içteki 90 derece. Arka camber 1.5 derece, damperler mevcut yerlerin en dikinde, arka yaylar medium
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Tam gösterdiğim gibi, eferim :D
YanıtlaSil