28 Eylül 2010

Tamiya TB Evo V "Full Counter Steer" Part 2

Free Image Hosting At site Free Image Hosting At site
Upright modifikasyonu ve 4 derece c-hub modifikasyon, camber için

Free Image Hosting At site
pitman steering rot, 90 derece paralel steering, knuckle kol uzatma, herşey 45 dereceden fazla dönüş için

Free Image Hosting At site
Toe 0 derece, 60 gram ön ağırlık, TB-03 bumper weight ve çelik ağırlıklar intercooler içinde, ağırlık %50/50 ön-arka

Free Image Hosting At site
-12 derece ön camber

Free Image Hosting At site Free Image Hosting At site
full lock left-right

Free Image Hosting At site
43 derece full lock steering, fazlası için yerim hazır, universallerin 45 derece de sınırlaması var, gpm şaft bekleniyor. 50 derecede bırakılacak. 0 ackerman / paralel steering, haa bir de alu. servo arm var, uzun, 40/45mm

Free Image Hosting At site
1 takım knuckle arm harcadık, paralel steering yaptık, altına spacer içe pitman steering rodu alta aldık, haa bir de 4mm kick-up var ön toe block altında

Free Image Hosting At site Free Image Hosting At site Free Image Hosting At site
8 derece dış lastik kamberi full lock da, içteki 90 derece. Arka camber 1.5 derece, damperler mevcut yerlerin en dikinde, arka yaylar medium

1 yorum: